Årets siste kommunestyremøte på Teams

Årets siste og kanskje viktigste kommunestyremøte foregår digitalt – og på dagtid. Du kan følge møtet direkte på kommunens nettsider onsdag kl. 09.00.

Møtet skulle etter planen vært holdt på fylkeshuset, men på grunn av økende smittetrykk i samfunnet er det besluttet at møtet gjennomføres på Teams.

Kommunestyret skal blant annet vedta kommunens budsjett for 2022 og økonomiplan for kommende fireårsperiode. Politikerne skal også vedta plan for vern av matjord og dyrkbar mark, og varsle oppstart av arbeidet med arealdelen av kommuneplanen. De skal videre vedta en fagplan om fremtidens eldreomsorg, og ta stilling til hvor mange flyktninger Tønsberg kommune skal si seg villig til å ta imot neste år.

Kommunestyrets julemiddag onsdag kveld er for øvrig avlyst. Maten blir til donert til Kirkens Bymisjon.

Følg kommunestyremøtet direkte her.

Se saksliste og saksdokumenter her.