Midtløkken ble fylt til randen

Fellesrommet på Midtløkken aktivitetshus fylt til randen - Klikk for stort bildeBåde nåværende og påtroppende ordfører (begge med ryggen til) var til stede på Midtløkken under markeringen av den internasjonale eldredagen.

Den internasjonale eldredagen ble feiret på Midtløkken aktivitetshus i dag – og mange ville være med!

Det var meget godt oppmøte da Midtløkken aktivitetshus og Pensjonistforbundet Farmand i dag arrangerte markering av den internasjonale eldredagen. Både nåværende ordfører Anne Rygh Pedersen og påtroppende ordfører Frank Pedersen syntes det var stas å være med på markeringen.

– Jeg blir alltid så inspirert av å komme innom her, sa Anne Rygh Pedersen. Og Frank Pedersen støttet henne og ba om å få komme tilbake på nye aktiviteter eller bare en liten kaffeprat.

Les mer om den internasjonale dagen for eldre her.

Arrangørene la opp til tett program. Det ble informasjon fra både eldrerådet og brukerrådet før forbundslederen i Pensjonistforbudnet, Jan Davidsen, holdt foredrag. Deretter ble det servert hjemmelagde rundstykker, kaffe og bløtkake. Til slutt var det konsert med Eli Helland.

Noen måtte rigge seg til i kateteriaen for å få med seg markeringen av Eldredagen på Midtløkken aktivitetshus - Klikk for stort bildeDet var mange som ville være med på markeringen – så mange at det ikke ble plass til alle. Veggen ut mot kafeteriaen ble derfor åpnet, slik at folk kunne rigge seg til der også.