Vil du hjelpe oss å bli bedre?

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som har søkt helse- og omsorgstjenester og er over 20 år. Tønsberg kommune trenger å høre dine erfaringer, enten du er bruker eller pårørende.

yngre dame hjelper ei eldre dame med å tilpasse en rullestol - Klikk for stort bildeErgoterapeut Rebecca måler en innbygger for å tilpasse rullestol i Tønsberg kommune Sahra Helen Tysse

Vi skal utvikle og forbedre søknadsprosessen for tildeling helse- og omsorgstjenester. Målet er å gjøre det enklere og mer forståelig for søkere.

Du vil bli intervjuet i ca. 45 minutter. Informasjonen vil bli behandlet anonymt. Intervjuene vil skje på rådhuset 29. juni mellom kl. 09.00 - 13.00.  Som takk for hjelpen får du et gavekort på 200,- kroner.

Slik kan du melde deg på

Fyll ut skjemaet under. Vi tar kontakt for å avtale nærmere.