Åpen høring om budsjettforslaget

Ordfører inviterer til åpen høring på rådhuset i Tønsberg mandag 9. november klokken 17.00. Frist for påmelding torsdag 5. november.

Her kan lag, organisasjoner og foreninger legge frem sine synspunkter på budsjettforslaget ordfører og partienes gruppeledere.

Politikerne tar med seg innspillene som kommer under møtet i det videre budsjettarbeidet. Det legges ikke opp til debatt, men det åpnes for oppklarende spørsmål.

Hver delegasjon får tildelt en taletid på inntil 10 minutter. Påmeldte må ha med et notat

For å delta på høringen, må man melde seg på innen 5. november til sekretariat@tonsberg.kommune.no.

Rådmannens budsjettforslag legges frem for kommunestyret 4. november, og offentliggjøres på kommunens nettsider

Budsjettet sluttbehandles av kommunestyret den 9.desember.

Tid: mandag 9. november klokken 17.00
Sted: Rådhuset i Tønsberg
Påmelding: innen 5. november til sekretariat@tonsberg.kommune.no.