Har du bilen parkert i sentrum?

Parkerte biler langs en sentrumsgate. - Klikk for stort bilde

Da ber vi deg om å flytte bilen til parkeringshuset i Conradis gate i perioden fra klokken 15.00 i dag torsdag 18. januar til klokken 09.00 i morgen fredag 19. januar.

Kommunen er fortsatt avhengig av hjelp for å få ryddet sentrum for snø.

- Vi ber alle som har parkert i sentrumsgatene om å flytte bilene sine i kveld/ natt. De som ikke kan parkere på egen tomt tilbyr vi plass i parkeringshuset i Conradis gate slik at brøytebilene får gjort jobben sin, sier kommunalsjef for eiendom og tekniske tjenester Torunn Årset.

Kostnadene for å parkere i parkeringshuset dekker kommunen dersom det meldes inn før klokken 16.00 i dag. Tilbudet er ment for de som ikke har mulighet til å parkere på egen tomt.

Registrer parkeringen

Registrering av bil sendes på e-post til postmottak@tonsberg.kommune.no, og i emnefeltet skriver man «Parkering Conradis gate». Alternativt kan man ringe kommunens sentralbord på telefon 33 40 60 00 og gi beskjed der.